mandag 2. november 2009

Bra start på dagen?

Når jeg sto opp i dag, måtte jeg se ut av vinduet. Grunnen var det at det regnet i går og var redd det hadde fryst på i dag.. HALO da kunne jeg ikke kjørt scooter...! Jeg møter Maria rundt kl 8. Maria står da å fyller bensin. Jeg parkerer ved siden av, og hu går inn for å betale. Da hu kommer tilbake har hu klart å rote bort scooter nøkkelen.. Bra Maria!! Så jeg måtte dra for å hente ekstra nøkkelen. Endelig på skolen, kalde og bløte, og flere minutter forsent. Vi tusler til klasserommet, kommunikasjon og kultur står for tur. Vi fortsatte med det vi drev med på fredag, altså språk. Men i dag prata vi mer om når vi bruker høflighet, humor, fornavn osv når vi prater.

Her har jeg da dratt en super vits, men Nora ser ikke humoren i visten og ser bare dumt på meg, mens Siv bare jatter med... Sånn er det ALTID...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar